phonegsm.online@gmail.com
Luni- Vineri - 09-19; Sambata - 10-16; Comenzi Online 24/7

Cosul dvs. este gol

Termeni si conditii

Termeni si Conditii

 

Prin utilizarea serviciilor PhoneGsm.ro sunteti de acord cu urmatorii termeni si conditii:

1. Produsele afisate pe site:

* Imaginile si datele tehnice ale fiecarui produs postate pe site au un caracter strict orientativ, iar Phonegsm.ro nu raspunde pentru acestea. Este obligatia clientului de a se informa si din alte surse despre caracteristicile tehnice si estetice ale unui telefon înainte de a-l comanda.

* Toate produsele puse în vânzare de catre Phonegsm.ro sunt noi, originale, sigilate si beneficiaza de garantia oferita de producator.

2. Stocuri

* Stocurile produselor se actualizeaza zilnic pe site, dar pot aparea discrepante intre stocul real si cel afisate. PhoneGsm.ro nu poate garanta disponibilitatea tuturor produselor afisate. Ne rezervam dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs dispare din oferta curenta, nu este in stoc, nu se mai fabrica sau pentru oricare alt motiv.

3. Garantia:

* Toate produsele comercializate de catre magazinul nostru online beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei romanesti in vigoare (OUG 21/1992, Legea 449/2003 si OUG 174/2008)

* In momentul sosirii unui produs la service se va face o scurta verificare vizuala a produsului. Daca se constata urme de loviri sau manipulari defectuoase ale coletului, sau daca starea acestuia nu este impecabila din punct de vedere al integritatii, se va face un proces verbal care sa semnaleze aceste probleme.

*Pentru produsele din categoria accesorii ( incarcator, cablu de date etc) garantia este de 60 de zile din momentul facturarii.

* Se va solutiona orice problema de service in garantie in termen de maxim 15 zile lucratoare de la receptia produsului. In cazul in care datorita unor probleme de aprovizionare/tehnice nu se pot inlocui produsele defecte in perioada precizata mai sus i se va propune cumparatorului o alta solutie tehnica pentru rezolvarea litigiului;

* UNITATEA DE SERVICE si VANZATORUL nu pot fi facuti raspunzatori pentru eventualele pagube colaterale generate de nefunctionarea produselor (de ex.: pierderea unor fisiere, date, neindeplinirea la timp a unor sarcini etc.)

* Nu fac obiectul garantiei produsele care au etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

* Acoperirea cheltuielilor aferente transportului produsului spre solutionarea garantiei revine in responsabilitatea clientului. Nu se elibereaza duplicat dupa factura.

 

Renuntarea la cumparare

 

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice conform OUG 34/2014. Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

 

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile de catre consumator se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat , intact, fara urme de folosinta (zgarieturi, socuri mecanice, etc) , in ambalajul original nedeteriorat, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit. 


Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la retur. 


Rambursarea sumelor se face dupa receptionarea si verificarea integritatii produsului. Nu sunt acceptate retururi expediate cu ramburs.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a refuza.


Ordonanţă de urgenţă nr. 34/2014  


(1) Consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere


ARTICOLUL 14 - Obligaţiile consumatorului în cazul retragerii 

(2) Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor.
(3) Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora. 

spacer

phonegsm.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptare politicii de utilizare cookies.Pentru o experienta mai buna in site-ul nostru folosim si sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.